Vivecommerce is minder geschikt voor één dimensionale problemen, zoals:

  • Advertentie optimalisaties;
  • Inkoopverbeteringen;
  • Incrementele conversie verbeteringen;
  • UX optimalisaties;
  • Aansluiten op een of meerdere marktplaatsen.

Voor bovenstaande en andere onderwerpen adviseren wij een expert of gespecialiseerd bureau in te huren. Mocht je twijfelen of je probleem één dimensie betreft of een complexere samenhang heeft met bijvoorbeeld je propositie, neem dan contact met ons op om het samen vrijblijvend vast te stellen.

Op het strategische spectrum zijn wij niet geschikt voor uitgebreide corporate strategietrajecten waar bijvoorbeeld grote (inter)nationale studies bij nodig zijn. Wij hebben hiervoor niet de kantooromvang. Ook is juist dan het internationale netwerk van een strategiehuis (BCG, McKinsey) nuttig voor snel resultaat. Voorafgaand aan een dergelijke inspanning zou vivecommerce wel kunnen helpen met hoe je als opdrachtgever het beste rendement uit zo’n traject kunt behalen. Hiermee is op een mid-size strategietraject al gauw honderd duizend euro of meer (>€100k) te besparen en belangrijker nog je hebt meer aan het resultaat. Wij helpen dan bij het bepalen van de juiste vraagstelling, scope en/of de kantoorselectie.  Zie deze blog voor meer informatie over de kosten van dergelijk extern strategietraject.